Ζάκυνθος. "Zante il fiore di levante"

Η Ζάκυνθος είναι το νησί της ξεγνοιασιάς και της άγριας ομορφιάς, με ατελείωτες παραλίες που είναι ιδανικές γι’ αυτούς που θέλουν να χαλαρώσουν και να περάσουν ανέμελες και ξεκούραστες διακοπές. Επισκεφθείτε μας και να είσαστε σύγουροι ότι θα μείνετε ευχαριστημένοι. Περισότερα...

Μήνυμα από τον Φύλακα Άγγελο σου

«Αγαπημένε, αγαπημένη,
Ποτέ δεν είσαι μόνος. Και να το ήθελες, δεν θα ήταν ποτέ δυνατό. Είμαι πάντα κοντά σου και σε προστατεύω, σε αγαπώ και σε καθοδηγώ σε αυτό το ταξίδι γνώσης, στον τρισδιάστατο κόσμο του Πλανήτη Γη. Θα είμαι μαζί σου ως το τέλος και αυτής της ενσάρκωσης και θα σε οδηγήσω ξανά πίσω, στην Πηγή του άπειρου Φωτός, στην αγκαλιά του Πατέρα. Σε αγαπώ.

Εγώ είμαι ο Φύλακας Άγγελος σου»

Απελευθέρωση των ταξί με τιμές... τσουχτερές!! Δείτε το σχόλιο κάνοντας click στην εικόνα.

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Πες όχι στα διόδια!

Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που αντί να μειώνονται τα διόδια ακριβαίνουν χρόνο με το χρόνο....
Πληρώνουμε επί δεκαετίες διόδια για δρόμους που δεν είναι εθνικοί οδοί, πληρώνουμε διόδια για δρόμους που δεν έχουν κατασκευαστεί ακόμα. Η κατάσταση χειροτέρεψε από τη στιγμή που οι δρόμοι παραδόθηκαν στα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Οι εταιρείες στις οποίες παραχωρήθηκαν οι εθνικές οδοί, άρχισαν από την επόμενη ημέρα της παραχώρησης να εισπ! ράττουν διόδια, χωρίς να πραγματοποιήσουν το παραμικρό έργο!
Αντιδρούμε, σαν ενεργοί πολίτες που αρνούμαστε να μας κλέβουν συνεχώς. Αποφασίσαμε να περνάμε καθημερινά χωρίς να πληρώνουμε, απαιτώντας να ανοίγουν οι μπάρες. Κινηθήκαμε παράλληλα με τα αντίστοιχα κινήματα ενάντια στα διόδια σε όλη τη χώρα και από κοινού θέσαμε στο στόχαστρο τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων σε ιδιώτες. Για τον αποτελεσματικότερο συντονισμό των κοινών μας δράσεων δημιουργήθηκε το Πανελλαδικό Συντονιστικό κατά των διοδίων.

Η πρακτική ολοένα και περισσότερων πολιτών, που διέρχονται από τα διόδια αρνούμενοι να πληρώσουν, έχει ως εξής:

· Δηλώνουμε στην/στον υπάλληλο ότι δεν πληρώνουμε και απαιτούμε να ανοίξει τη μπάρα.
· Το μόνο στοιχείο που δίνουμε είναι ο αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μας. Δε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ούτε υπογράφουμε ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί.
· Τελευταία οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει την τακτική να μην ανοίγουν τις μπάρες για να περάσεις μετά την άρνηση πληρωμής με το πρόσχημα ότι θα πρέπει πρώτα να έρθει η τροχαία. Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας, την ανοίγουμε μόνοι μας (πράγμα που, σε ορισμένους σταθμούς διοδίων, γίνεται εύκολα σπρώχνοντάς την) γνωρίζοντας ότι η παρεμπόδιση της διέλευσης από τη μεριά των εταιρειών είναι παράνομη και συνιστά ποινικό αδίκημα. Άλλωστε οι ίδιες οι συμβάσεις παραχώρησης των δρόμων στις εταιρείες αναφέρουν ότι η άρνηση πληρωμής από τη μεριά των πολιτών είναι αστική διαφορά με την εταιρεία, στην οποία το δημόσιο (αστυνομία, τροχαία, ΔΟΥ κ.λπ.) δεν έχει καμία ανάμιξη. Η άρνηση πληρωμής δεν αποτελεί παράβαση του Κ.Ο.Κ.
· Στην παραπάνω περίπτωση αν δεν μπορούμε να σηκώσουμε την μπάρα, καλούμε εμείς την αστυνομία και της ζητάμε να επέμβει για να σταματήσει η παράνομη «κράτηση» μας και η παρακώλυση της ελεύθερης μετακίνησης που εφαρμόζει η εταιρεία εκείνη τη στιγμή.
· Πολλοί συμπολίτες μας έχουν προχωρήσει ήδη σε μηνύσεις κατά των υπεύθυνων των σταθμών διοδίων όταν τους παρακρατούν παράνομα στα διόδια στην περίπτωση που αρνούνται να πληρώσουν και να δώσουν τα στοιχεία τους. Εδώ το πρότυπο μήνυσης που χρησιμοποιείται στη ΝΕΑ ΟΔΟ Α.Ε. το οποίο μπορούμε να έχουμε τυπωμένο στο αμάξι μας για παν ενδεχόμενο.
Κατεβάστε εδώ και τυπώστε το σηματάκι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ για το αυτοκίνητο σας
Η πρακτική της άρνησης πληρωμής εφαρμόζεται από χιλιάδες οδηγούς σε όλους τους σταθμούς διοδίων των εθνικών οδών. Ο μόνος σταθμός διοδίων που ελέγχεται ακόμα από το δημόσιο είναι αυτός των Μαλγάρων στο νομό Θεσσαλονίκης και ο μοναδικός στον οποίο μπορεί άμεσα να επέμβει κάποια η τροχαία σε περίπτωση άρνησης πληρωμής και να επιβληθεί πρόστιμο. Στην περίπτωση των σταθμών διοδίων της Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών η άρνηση πληρωμής ενισχύεται και από το γεγονός ότι ο δρόμος δεν πληροί τις προδιαγραφές εθνικής οδού και δε θα έπρεπε να εισπράττον! ται διόδια. Για την περίπτωση της ΕΟ Πατρών Κορίνθου δες επίσης το http://www.pesoxi.gr/
Ενας αγανακτησμένος Έλληνας φορολογούμενος που εκτελει συχνά το δρομολόγιο Αθηνα - Θεσσαλονίκη.
Αναγνώστης
-------------------------------------------------

Διόδια; ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!
Μπορεί στον Νομό μας (Τρικάλων) να μην έχουμε ακόμη διόδια. Θα μας τα βάλουν με την Ε-65, όπως ετοιμάζονται να βάλουν διόδια απ’ το 2010 και στην Εγνατία Οδό. Το πρόβλημα των διοδίων αφορά και μας τους Τρικαλινούς, αφού τα χρυσοπληρώνουμε κάθε φορά που οδεύουμε προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή Λάρισα – Βόλο. Ιδιαίτερα τώρα ενόψει εορτών που θα αυξηθούν οι μετακινήσεις μας.Τα διόδια πυκνώνουν ραγδαία σ’ όλη την Επικράτεια και μπλοκάρουν την κυκλοφορία των Ελλήνων μέσα στην ίδια τους τη χώρα! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, σε λίγο η Ελλάδα θα θυμίζεÎ! ¹ κατεχόμενη Παλαιστίνη! Ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρίες, με τις πλάτες των κυβερνήσεων, παραβιάζουν τα συνταγματικά μας δικαιώματα και μας χαρατσώνουν ληστρικά. Οι αντιδράσεις των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας κατά των διοδίων διευρύνονται και εντείνονται συνεχώς. Κορυφαία η κινητοποίηση της περασμένης Κυριακής, όταν με πρωτοβουλία της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα κατά των Διοδίων, για δύο ώρες περίπου άνοιξαν οι σταθμοί όλων των διοδίων της χώρας και οι δρόμοι ήταν ελεύθεροι. (Οι Θεσσαλοί συγκεντρωθήκαμε σ! τα διόδια Μοσχοχωρίου Λάρισας).Ξεπούλημα δρόμων και χαράτσωμα πολιτών ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ γιατί έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό από τη φορολογία και από τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουμε. Καλούμαστε να πληρώνουμε για έργα που το κράτος είχε και έχει υποχρέωση να κατασκευάσει και να παρέχει δωρεάν στους πολίτες.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ το απαράδεκτο και προκλητικό ξεπούλημα των εθνικών μας δρόμων στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ γιατί τα διόδια επιβαρύνουν περισσότερο το εισόδημα των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να καταργηθούν οι αποικιακού τύπου συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων. Συμβάσεις που επιτρέπουν στις «παραχωρησιούχες» εταιρείες να τοποθετούν διόδια μετωπικά και πλευρικά όπου και όσα θέλουν, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα που δημιουργούνται, καθώς και να αυξάνουν κάθε χρόνο τις τιμές των διοδίων.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ!
Νομική προσέγγιση: Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας. Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής. Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός! γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. Για όλους τους παραπάνω λό! γους πρέπει να θεωρείται βέβαιο όÏ! �ι εά ν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).
Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει. Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.
Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).
ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!

Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.)!!!
Αναγνώστης

-------------------------------

Μιλώντας για τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους,σύμφωνα με όσα γράφει τώρα το in.gr ο υφυπουργός Υποδομών είπε:
..«Υπάρχει η απειλή να φύγουν. Επισήμως δεν μας έχουν θέσει το ζήτημα, αλλά το ακούμε δεξιά κι αριστερά» τόνισε ο κ. Μαγκρίωτης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΙ..
..Αναρωτιέμαι: Είναι δυνατόν υφυπουργός να κάνει δηλώσεις με βάση το τι ακούει από δεξιά και αριστερά;
΄Ετσι πετάει καθένας ό,τι θέλει και μετά λέει οτι το ακούει από δεξια κι αριστερά;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------

Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες, στις οποίες έχει παραχωρηθεί ο αυτοκινητόδρομος, περνούν στην αντεπίθεση, καθώς η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έδωσε το πράσινο φως για τη φωτογράφιση όλων εκείνων των οδηγών που με τα οχήματά τους αψηφούν τους σταθμούς των διοδίων.

Σε δηλώσεις του, ο υπεύθυνος λειτουργίας της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», Γιάννης Νασούλης, δήλωσε ότι «στο εξής ο χρήστης θα φωτογραφίζεται και η αρμόδια αρχή του Δημοσίου θα αποστέλλει στην εταιρεία τα στοιχεία του- μετά και την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Τότε η εταιρεία θα ενημερώνει τον οδηγό πως έχει 15 ημέρες να πληρώσει το αντίτιμο του διοδίου, αλλιώς μετά το πέρας των δύο εβδομάδων, θα εκδίδεται διαταγή πληρωμής για το αντίτιμο του διοδίου και το 20πλάσιό του ως πρόστιμο»
Αναγνώστης

------------------------------------

μπορεί καποιος σε αυτη τη χωρα να μου απαντηση γιατι πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας και διοδια μαζι στην ουκαντα καλυτερα ειναι φτανει πια αρκετα πληρωσαμε. Τωρα το κρατος θα παει με τους επειχηρηματιες και εμεις ο απλος λαος μονοι μας!!!!!!! Μην φοβαστε ειμαστε περισσοτεροι!!!!!
Αναγνώστης

----------------------------------------

Αφού οι ίδιοι έχουν βγάλει νόμο που απαγορεύει στο δημόσιο να αναμειχθεί στην είσπραξη των διοδίων! Εξάλλου, δεν υπάρχουν βοηθητικοί δρόμοι σε καμμία Εθνική Οδό, άρα θα πάρουν τα ακατονόμαστα! Τι νομίζουν δηλαδή, ότι είμαστε κορόιδα? Θεωρώ πως ψάχνουν αφορμή να εξεγερθούμε και να δικαιολογήσουν την αποτυχημένη τους πολιτική και την προδοσία στην Ελλάδα! Αφού αυτοί θα μας ζητούν το λόγο γιατί δεν πληρώνουμε κι εμείς θα τους λέμε ότι δεν υπάρχει παράλληλη βοηητική οδός δίπλα στην εθνική!
Aναγνώστης

------------------------------------------

Επειδη πλεον τα πραγματα με την ασυδοσια και την αυθαιρεσια του μορφωματος που λεγεται «Κρατος» και της καθε ιδιωτικης εταιριας- ιδιωτικου συμφεροντος- νταβατζη, που εκ του πονηρου και αυθαιρετα νομιζουν οτι εχουν το νομιμο δικαιωμα να κανουν οτι θελουν..
οι σταθμοι διοδιων ειναι παρανομοι διοτι:
1) Ο δομος ειναι Εθνικος, δηλαδη δημοσιος δηλαδη καθε ιδιωτικο, απαγορευεται.
2) τα κτισματα δεν εχουν την προβλεπομενη αδεια απο την πολεοδομια. Την αδεια αυτη δεν προκειται να την παρουν ποτε, διοτι οπως ειπαμε ο δρομος ειναι δημοσιος (εθνικος) αρα, δεν μπορει κανενας ιδιωτης να χτισει οτιδηποτε εκει.
3) Οι καμερες που λειτουργουν εκει δεν ειναι νομιμες. Και ουτε ποτε θα γινουν νομιμες διοτι ειναι ιδιωτικες καμερες σε δημοσιο χωρο!
4) Η μπαρες που βαζουν, συνηστουν καργα παρανομια! Κανενας δεν εχει το δικαιωμα να εμποδιζει την ελευθερη διελευση σε δημοσιο δρομο- χωρο κλπ. Δηλαδη εαν παει να περασει ενα στρατιωτικο οχημα, ή ενα περιπολικο της ΕΛΑΣ, θα σταματησει σε μια μπαρα επειδη ετσι νομιζουν οι ιδιωτες κλεφτες; ΧΑ!
5) Το οτι δηθεν «τσεκαρουν» οι υπαλληλοι, τους αριθμους των πινακιδων των οχηματων, δεν σημαινει απολυτως τιποτα και για κανενα! Το οτι ο οποισδηποτε μπορει να στηθει σε μια γωνια, μια διασταυρωση, εναν δρομο κλπ, και μπορει να ψτιαξει μια ατελειωτη λιστα με αριθμους πινακιδων, δεν σημαινει οτι αυτη η λιστα εχει και καποια ισχυ!! Μονο εντεταλμενα ενστολα η μη, οργανα του κρατους, σε διατεταγμενη υπηρεσια μπορουν να συνταξουν και να δημιουργησουν τετοια στοιχεια, για χρηση τους σε περαιτερω δημοσιες- κρατικες διαδικασιες! Ενας ιδιωτης (στην! προκειμενη περιπτωση οι υπαλληλοι των ιδιωτικων διοδιων) δεν εχει ουτε την αποστολη να το κανει αυτο, ουτε την εντολη, ουτε ειναι στη δικαιοδοσια του, ουτε εχουν οι δηθεν λιστες με τα στοιχεια καποια νομικη- νομιμη ισχυ. Μονο οι πολιτικες και στρατιωτικες αρχες ασφαλειας νομιμοποιουνται να το κανουν αυτο.
6) Σε οσους οδηγους κανουν το λαθος να πιασουν συζητηση με τους ιδιωτες κλεφτες, τους ζητουν στοιχεια ταυτοτητας! Για να γνωριζει ο κοσμος, τετοιες πραξεις, λεγονται ανακριτικες και τις πραγματοποιουν νομιμα μονο οι ανακριτικοι ενστολοι, η οχι υπαλληλοι ( αστυνομικοι, λιμενικοι, πυροσβεστες, στρατιωτικοι, ανακριτες κλπ). Οποισδηποτε αλλος πραξει ετσι, διαπραττει το αδικημα της παραποιησης αρχης! Οποτε συλλαμβανεται και τιμωρειται αναλογως. Οποτε, οσοι οδηγοι να ξερετε σας ζητησουν στοιχεια ταυτοτητας, καλεστε την ΕΛΑΣ για να τους συλλαβει!
7) Οι δρομοι προυπηρχαν και κατασκευαστηκαν με τα δικα μας χρηματα απο τα παλαια διοδια, απο τους φορους κλπ, οποτε δεν ξαναπληρωνουμε διοδια!
8) Εχουμε ηδη πληρωσει Τελη Κυκλοφοριας, με την ενδειξη, να κυκλοφορουμε ελευθερα σε ολους τους ελληνικους δημοσιους δρομους, οποτε αφου οι δρομοι αυτοι ειναι δημοσιοι- εθνικοι, δεν πληρωνουμε διοδια!
9) Αν ποτε γινει καποια δικη σε καποιο δικαστηριο, ο οποιοσδηποτε δικαστης, πριν απο οποιαδηποτε αποφαση, θα πρεπει να «χαρακτηρησει» τον δρομο δημοσιο η ιδιωτικο και επισημα, προκειμενου να δεουμε εαν ισχυει το τελος διοδιου ή οχι. Οποτε, εαν ειναι δημοσιοι οι δρομοι, πρεπει παραυτα, να ξηλωθουν τα διοδια! Εαν ομως ειναι οι δρομοι ιδιωτικοι, τοτε να μην κυκλοφορει κανενας, και φυσικα να μας δωσουν οι κυβερνωντες το μεριδιο που μας αναλογει απο την πωληση τους σε ιδιωτες! Γιατι το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορει να ειναι δημοσιος ο δρομος ! με μια λωριδα ιδιωτικη, με μπαρες και τελη, σαν τον Αλλη Μπαμπα και τους 40 κλεφτες, που εκλειναν τα περασματα στα βουνα, ετσι ωστε να πληρωνουν τελη οι ατυχοι διαβατες!
10) Γενικα, μην ψαρωνετε με τις δηθεν απειλες και τα ψεματα των αρμοδιων υπουργων της κυβερνησης, γιατι αυτη ειναι η υστατη τους προσπαθεια να μας κλεψουν ξανα!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ:
ΕΑΝ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΜΑ, Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ, ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΟΥ, Η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΜΠΑΡΑΣ, ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ, ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ, ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ! ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ;
Aναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δώσε μου το ποντικάκι σου...