Ζάκυνθος. "Zante il fiore di levante"

Η Ζάκυνθος είναι το νησί της ξεγνοιασιάς και της άγριας ομορφιάς, με ατελείωτες παραλίες που είναι ιδανικές γι’ αυτούς που θέλουν να χαλαρώσουν και να περάσουν ανέμελες και ξεκούραστες διακοπές. Επισκεφθείτε μας και να είσαστε σύγουροι ότι θα μείνετε ευχαριστημένοι. Περισότερα...

Μήνυμα από τον Φύλακα Άγγελο σου

«Αγαπημένε, αγαπημένη,
Ποτέ δεν είσαι μόνος. Και να το ήθελες, δεν θα ήταν ποτέ δυνατό. Είμαι πάντα κοντά σου και σε προστατεύω, σε αγαπώ και σε καθοδηγώ σε αυτό το ταξίδι γνώσης, στον τρισδιάστατο κόσμο του Πλανήτη Γη. Θα είμαι μαζί σου ως το τέλος και αυτής της ενσάρκωσης και θα σε οδηγήσω ξανά πίσω, στην Πηγή του άπειρου Φωτός, στην αγκαλιά του Πατέρα. Σε αγαπώ.

Εγώ είμαι ο Φύλακας Άγγελος σου»

Απελευθέρωση των ταξί με τιμές... τσουχτερές!! Δείτε το σχόλιο κάνοντας click στην εικόνα.

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Είμαι Έλλην!!!

Είμαι Έλληνας και είναι τιμή μου!!
Είμαι Έλληνας και σε καμιά περίπτωση δεν είναι ντροπή!! (Video)
Είμαι Έλληνας και δεν ντρέπομαι διότι δεν προκάλεσα δυο παγκόσμιους πολέμους!!
Είμαι Έλληνας και κατάγομαι από τη χώρα που γέννησε τον παγκόσμιο πολιτισμό!!
Που γέννησε τη δημοκρατία, τη φιλοσοφία, τις επιστήμες, το θέατρο, τη μουσική, ...που γέννησε την Ευρώπη!!
Κατάγομαι από τη χώρα που όταν ανέβαζαν γραμματική και συντακτικό στα αρχαία Ελληνικά, οι άλλοι επικοινωνούσαν με κραυγές... 
Είμαι από τη χώρα που όταν έκαναν εγκαίνια στον Παρθενώνα, ...οι άλλοι ήταν στα δέντρα και έτρωγαν φύλλα!!
Αυτοί οι άλλοι προσπαθούν σήμερα να με μειώσουν, και να με διασύρουν.
Αυτοί οι άλλοι απλά δεν είναι ΕΛΛΗΝΕΣ και το ξέρουν!!
Επίσης ξέρουν ότι νιώθουν κόμπλεξ κατωτερότητας, και θέλουν να με κάνουν τίποτα, σαν και αυτούς, για να αισθάνονται αυτοί ανώτεροι.
Ότι και να κάνουν, ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ, και δεν θα γίνουν ποτέ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δώσε μου το ποντικάκι σου...